instal·lant apache-php-mysql

acabo de fer proves per instal·lar un servidor per fer proves (vull jugar una estona amb www.xaraya.com) i en un principi he instal·lat correctament tots els paquets (debian SID), perquè tinc instal·lat el phpmyadmin i és accessible des d'una altra màquina; però quan intento instal·lar aquest gestor de continguts "http://192.168.1.35/install.php"; em surt per baixar el codi font del fitxer; el curiós és que quan entro al fitxer "index.php" em surt:

*Fatal error*: Call to undefined function: mysql_connect() in */var/www/xaradodb/drivers/adodb-mysql.inc.php* on line *325

algun suggeriment de què pot fallar? és un problema de permisos als directoris?

moltes gràcies
*