Re: Moure el Mail

  Hola Josep

 --- Josep Lloret Bosch

<http://docs.kde.org/ca/HEAD/kdepim/kmail/faq.html#id2900259>

> Doncs sí: això buscaba. Gràcies.
> (Es que el meu anglès es molt fluixet i amb el Kmail
> 1.7 l'ajuda no surt en
> català)

  Ho desconeixia, però de ben segur es deu aque ningú
està a l'aguait de les actualitzacions a algunes parts
de la documentació (aquesta doc és de la branca
experimental i està desfasada), ara estan treballant
per al 100% de traducció.

   <http://ca.i18n.kde.org/>

<http://i18n.kde.org/stats/gui/KDE_3_3_BRANCH/toplist.php>

  Tant aviat com disposi de màquina per a fer-ho
reprendré la tasca i afegiré nous continguts, alguns
ja els tinc fets. ;-)

  Atentament
  Toni
P.D:
Tot pel millor gestor de correu electrònic

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca