Re: Moure el Mail

  Hola Josep

 --- Josep Lloret Bosch
<jllb_linux@Bufet-Lloret.e.telefonica.net> escribió:
> [...]
> de /hdb5 a /hdb1 i també
> la configuració del Kmail, de modo que ara estic a
> Sid a /hdb1.
> Com que vull esborrar tot /hdb5 i aprofitar l'espai
> lliure, em pregunto si
> podria conservar l'antic /home/Mail com a lloc de
> magatzem dels missatges del
> Kmail, però no ho acabo de veure clar.
> Val a dir que he pogut aprofitar la configuració de
> l'escriptori canviant la
> ruta per defecte de /home/desktop a
> /hdb5/home/desktop i ha funcionat.
> ¿Com ho faig? ¿Kmail reconeix la ruta per defecte

  Qui la reconeix és el sistema, el KMail la cercarà a
"~/<usuari>/Mail" (a menys que a la configuració hagis
especificat una altra localització) i en reconeixerà
el format de la mateixa si aquesta està en mbox
("antic" format dels *nix) o maildir (el nou estàndard
dels *nix -molt millor-), en l'última versió amb la
que vaig poder treballar et recomenava el canvi.

> No trobo a cap fitxer de configuració la forma
> d'indicar-li una ruta
> específica.

  Això és fà en la configuració gràfica, tot i que el
fitxer de configuració és qüestió de llegir-lo i
editar-lo amb sentit comú i el format codi de
caràcters UTF-8 (el nostre és iso-8859-1 i iso-8859-15
-amb l'euro "?"-).

  Ara mateix no tinc cap escriptori KDE a ma així que
et recomano de consultar la documentació d'aquest
programa doncs està traduïda al català, i si mal no
recordo a la PMF tracten una pregunta com la teva, a
veure...

<http://docs.kde.org/ca/>

PMF:
Com puc emprar carpetes de correu que no estiguin en
~/Mail/?
<http://docs.kde.org/ca/HEAD/kdepim/kmail/faq.html#id2900259>

  No és exàctament el que demanaves però entendràs el
mode de gestió.

> Gràcies.

  Sols si et serveix l'ajuda ;-)

> --
>
> Salutacions,
> Josep
> Aprenent de Debian

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca