Moure el Mail

Hola:
Com es pot veure, faig servir Kmail.
Resulta que, per motius de problemes amb el sistema, he acabat per instal·lar
un altre configuració de Debian testing.
Ahir tenia Sid a /hdb5 i ara el tinc també a /hdb1
Abans d'esborrar tot /hdb5, he copiat el /home/Mail de /hdb5 a /hdb1 i també
la configuració del Kmail, de modo que ara estic a Sid a /hdb1.
Com que vull esborrar tot /hdb5 i aprofitar l'espai lliure, em pregunto si
podria conservar l'antic /home/Mail com a lloc de magatzem dels missatges del
Kmail, però no ho acabo de veure clar.
Val a dir que he pogut aprofitar la configuració de l'escriptori canviant la
ruta per defecte de /home/desktop a /hdb5/home/desktop i ha funcionat.
¿Com ho faig? ¿Kmail reconeix la ruta per defecte dels documents?
No trobo a cap fitxer de configuració la forma d'indicar-li una ruta
específica.
Gràcies.
--

Salutacions,