Re: Alternativa a Lotus Notes

Jordi Valverde wrote:
No hi he treballat gaire amb ell però he vist que és una eina lenta,

Sí, hi va haver una de les primeres versions d'una release
anterior en que alguns usuaris la notaven lenta, sobre tot
sobre postgres. Allà on la teniem vam trobar una important
millora se velocitat en quant van sol.lucionar el problema.

Ara mateix van per la 3.2.2 i és rapídissim en un PC cutre
que amés fa moltes més coses.

no gaire intuitiva

Si algú necessita un gestor d'incidències, aquest de veritat
és excel.lent. Val la pena fer una mica d'esforç al principi
si no troves el truquillo.

El lloc on la tenen instal.lada és una empresa d'assistència
d'informàtica i els tècnics la van fer servir sense llegir-se
el manual des del primer dia. Els usuaris administradors, al
menys s'han de llegir un breu capítol d'una plana , és
imprescindible per saber com funciona i què s'ha de configurar.

Jo n'he fet vàries instal.lacions a diferents llocs similars.

> i es col·lapsa.

potser devies fer servir la versió aquella que donava problemes.

La opinió és de usuari final :-)

Jo no hi he jugat mai fins al punt d'entendre quina es la millor
manera d'instal·lar-lo o configurar-lo o (...) potser m'equivoco.

Jo ho faig instal.lant amb mod_perl1 i mysql. Reconec que el
mod_perl i apache és un pel complicat d'instal.lar, però el
resultat final val la pena l'esforç. Si necessites ajuda diga'm
alguna cosa.

Sento haver ferit sentiments :-)

No n'hi ha per tant, el que em sorprent és la diferència d'opinió
d'una eina que jo he trobat molt ben feta, codi obert, suport
excel.lent gratis, amb moltes característiques, i que funciona
superbé, de verdad de la buena.

Aquí hi ha una descripció de la pròpia plana del fabricant:

RT manages key tasks such as the identification, prioritization, assignment, resolution and notification required by enterprise-critical applications including project management, help desk, NOC ticketing, CRM and software development.

RT is used by Fortune 100 companies, government agencies, educational institutions, and development organizations worldwide.

http://bestpractical.com/rt/