el so no xuta

ja he pogut arreglar lo del grub i el win xp (  gracies a tots )

i els problemes continuen tinc una placa base amb la tarja de so integrada
c-media ac97 i quan executo el kde em diu que no troba cap dispositiu de
so. i amb mode consola he intentat executar l'alsaconfig pero on em deixa.
no tinc ni idea de quints fitxers s'han de modificar o com es configura.
si algo em pot dir com s'ha de fer!
si necessiteu mes informació digue-me els fitxer i ja els posaré en un
alte mail.

gracies