Re: grub & win xp

collonut!

no coneixia aquest sistema de recuperació de l'mbr.
la veritat és que l'instal·lació de debian és una mica parc en fer les
particions, no t'informa gaire sobre com ho pots fer. ara ja no tendré
tanta por d'evangelitzar :)

[ Dimas - HaST ], vares dir:

>- Vaig arrencar amb la consola de recuperació de Windows (Bootejant amb
>el CD, prement R), i vaig fer us de les comandes fixboot
>i fixmbr, els quals tornen a registrar el sector d'arrancada de Windows
>al MBR.

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>