Re: Referencies de Ubuntu

On Dilluns 04 Octubre 2004 14:46, Pep Roca wrote:
> A Diumenge 03 Octubre 2004 16:21, Albert Sellarès va escriure:
>
> Tens raó, però, segons la meva experiència, tal com està ja no és
> instalable en els ordinadors nous, ja que no te mòduls pel nou maquinari.
> He intentat instalar woody en dos servidors hp, però no reconeix la tarja
> de xarxa i altre maquinari. Suposo que fent "virgueries" es pot. Però ja
> que no se fer-les, tinc que instalar sarge. Per mi el gran problema de
> stable és que als mesos de sortir ja està desfasada en quan al maquinari
> que suporta.
>
> Salut. P Roca.

Es sol "arreglar" baixante un kernel nou i compilant els drivers necessaris
per les targes del teu HP. Jo, per instal.lar Dells tinc una imatge que és
una woody amb un kernel que té drivers típics dels Dells. Tot i això, és
possible instal.lar-lo sense aquesta imatge, amb paciència i imaginació, i
anar compilant kernels...
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona