Re: Referencies de Ubuntu

A Diumenge 03 Octubre 2004 16:21, Albert Sellarès va escriure:
> La meva opinió és que actualment la millor distribució "del carrer" més
> adient per a instal·lar-la en un server, és debian stable.

Tens raó, però, segons la meva experiència, tal com està ja no és instalable
en els ordinadors nous, ja que no te mòduls pel nou maquinari.  He intentat
instalar woody en dos servidors hp, però no reconeix la tarja de xarxa i
altre maquinari. Suposo que fent "virgueries" es pot. Però ja que no se
fer-les, tinc que instalar sarge. Per mi el gran problema de stable és que
als mesos de sortir ja està desfasada en quan al maquinari que suporta.

Salut. P Roca.