X remota

Hola !!

fa temps vaig preguntar sobre aquest tema pero no vaig arribar a enlloc... problemes tecnics que ja no recorde... Ara torne a començar a donar-li voltes al tema de poder exportar les X d'un pc a un altre en local. He anant seguint les indicacions que apareixen a dos webs:
http://www.mexicoextremo.com.mx/ayuda/como-x-remoto.php
http://mariuxdf.freeshell.org/web/a/nix/remx.htm

Els dos son semblants, i practicament els q he pogut trobar diuen els mateixos passos... bé, tot pareix funcionar fins que arribe al moment clau d'arrancar les X, i es que en tots diuen que faça o un startkde o un gnome-session... molt maco... però i si s'ha d'arrancar un servidor de les X que _nomes_ te instal.lat el icewm com a gestor de finestres??????

Vagen les gracies per endavant, fins aviat!

Laura