Re: Referencies de Ubuntu

On dg, 2004-10-03 at 15:51 +0200, Pere P wrote:
> Ah si, un altre tema, per a actuar com a servidor de serveis (correu,
> http, fax, fitxers, ...) també creieu que ubuntu es un bon candidat?

Doncs potser és un bon candidat, però en aquest tema jo em decantaria
més cap a una debian stable.

> M'agradaria configurar un/unes altre màquina com servers, les proves
> les volia fer amb SuSE Enterprise Server 9. De fet jo vinc del món de
> Novell, i que voleu, a pesar de certs inconvenients no tècnics, amb
> Novell sempre hi he estat molt a gust. I ara que sembla que aposten
> per el món obert (suposo que entre cometes, però mes val això que res,
> no), doncs per a mi professionalment, es un punt poder seguir amb
> ells, amb totes les batalles que hi he tingut en vers en Gates.

La meva opinió és que actualment la millor distribució "del carrer" més
adient per a instal·lar-la en un server, és debian stable.

(Per a més info pots llegir la política de seguretat de debian a
www.debian.org)

Sort!