Re: Referencies de Ubuntu

* Pere P wrote:

> Teniu referencies de la distribució Ubuntu, em sembla molt interessant
> tecnicament, i també l'esperit de la mateixa.
>
> Que en penseu?

No la conec. No sé... cada X mesos fan una distribució nova derivada
de Debian. Per mi és una pèrdua de temps, però cada u és lliure de fer
el que vulgui. Ara parlo per parlar, però diria la majoria són
empreses amb afany de lucre, que suposo que s'especialitzen en fer
una configuració determinada i així els clients s'estalvien haver-ho
de fer-ho ells. Potser si Debian fós més fàcil de configurar no
caldrien tantes distribucions.

> Francament, les distribucions amb KDE carreguent molt les màquines y
> crec que Gnome es molt millor en aquest aspecte i mes encara en les 2
> darreres versions, no?

Ningú t'obliga a instal·lar coses que no vulguis. Com jo, a mi no
m'agrada la filosofia dels "entorns d'escriptori" o com es digui. A
part que, com dius, van molt lents diguin el que diguin. Doncs, cap
problema, només instal·lo un gestor de finestres. Si algun dia
necessito un programa de KDE o GNOME el puc fer servir igualment
sense haver d'instal·lar tot l'escriptori.

El Window Maker que és el gestor de finestres que utilitzo, té una
interfície una mica estrambòtica a simple vista, però mira...
la van inventar els de Apple i amb això ja està tot dit :)

http://www.telefonica.net/web/eac/01102004-shot.png

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.