Re: iptables

crec que et falten moltes coses per explicar (al menys per a
que jo ho entengui que soc molt curtet :), si el router fa
de dhcp o no, si ja tens el dhcpd en la maquina, etc.

i la mes important que vols que faci cada cosa de les que
parles, si tornes a llegir-te el mail veuras que no ho
expliques.

amb risc d'equivocar-me pr la falta d'informació diriem:

> Hola:
>
> A veure si algú em pot ajudar.
>
> Tinc un router  10.0.0.1

te dhcp? quina mascara de subxarxa te? et fa de hub a la xarxa?

> Una maquina  10.125.0.3  que surt a Inet pel router-modem
> adsl  amb wlan.

quina mascara de subxarxa te?

> Aquesta màquina vull que sigui servidor dchp, per fer
unes
> proves.

si el router te dhcp tindras 2 dhcp's que hauras de
configurar molt be per a que no es trepitjin

> El servidor dhcp

el del router, el del pc?

> dona adreça a una altre màquina, amb un
> ping es veuen, però  no surt a internet, suposo que deu
> ser per les iptables.

per on ha de sortir, pel router, pel pc? torna a mirar les
mascares de subxarxa

> Abans donava servei, anava amb xdsi, els paquets anaven
> per ipp0 i  per eth0,  però ara té com gateway
10.0.0.1.

aquest és el router, ha de sortir per aqui? ha de sortir pel pc?

> Les regles que tenia  eren per ippp0 iper eth0 no
> serveixen.
>
> Algú sap una manera fàcil de fer que això funcioni
ni que
> sigui d'una manera  insegura.

millor fer-lo tot segur :)

hi ha una cosa molt extesa al mon de les llistes de correu
que acostumem a anomenar-la ascii-art, un exemple:

 --
|  |---->eth0
|PC|
 --

ho dic per si ho veus mes facil d'explicar així,

> Gràcies.

per ara de res :)

> Salut
>
> Xarx
>

> --
> Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
> Debian Sarge
> Kernel 2.6.8.1

*que no sigui massa tard quan decideixis fer servir criptografia   *
*que no sea demasiado tarde cuando decidas usar criptografía.      *
*gpg --keyserver ldap://pgp.surfnet.nl:11370  --recv-keys 2E402485 *
vurcielago@jabber.com