redireccionar ports?

Hola a tots,

 Bueno la questiò no es que sigui molt de debian però segur que amb lo friks (ho dic amb carinyo) que som tots algu ho sap.

  Al gra. Necessito fer que quan em conecti a la maquina A amb ip 1.1.1.1 al port 21 aquesta redirigeixi al conexió a la màquina B amb ip 2.2.2.2 al port 110. Vaja com fan el routers, no?

  Ho necessito per que des de la universitat on estic ara no deixen fer conexions externes al port 110 (per llegir el correu), però si per exemple al 21. La idea és "enganyar" sortint pel 21 i que una altre màquina hem redirigeixi la conexió al servidor de correu al port correcte.

  Diria que ho puc fer amb iptables, no?

Gràcies a tots.

Albert