Re: Confirmat - Error en el nou instal.lador

> A veure, respecte al meu missatge d'ahir confirmo que he pogut reproduir
> l'error que reportava, però que el Lluís Gras tenia també raó, perquè
> l'error no es dóna el 100% de les vegades i ell no el va observar:
>
> Feu aquests passos, a veure si a algú li fa el mateix que a mi:

Aprofitant que volia canviar alguna cosa de l'estructura de particions
intentaré reproduïr-ho ...

Per cert ... el RAID1 per programari funciona a la primera tan sols el
petit "detallet" de que per algun motiu que desconec al reiniciar tan sols
s'activa el /dev/mdX corresponent a l'arrel i comença a donar errors i el
Control+D dels nassos ... afortunadament si mous l'arxiu
/etc/mdadm/mdadm.conf a mdadm.conf.orig llavors és l'mdrun el que detecta
els dispositius i la cosa pita fina ... si algú en sap una solució millor
em faria gracia saber-la ;-)

> 1) Inicieu l'instal.lador del CD-ROM en mode "linux26 bootkbd=es"

Fet !!!

> (nota al marge: és un contrasentit requerir el signe "=" perquè si
> d'entrada el teclat està desconfigurat, el signe no és on s'espera que
> sigui)
>
> 2) Seguiu el procés normal d'instal.lació fins arribar al particionat

Fet !!!

> 3) SUPRIMIU una partició (seleccioneu-la, premeu Intro, seleccioneu
> Suprimir). Cal suprimir-la, perquè l'error NO es produeix en AFEGIR-NE.

Fet !!!

> 4) Fixeu-vos que en tornar al menú principal NO queda seleccionada la
> partició recent esborrada sinó el menú "Configura el RAID" (el primer).
> Té tota la pinta que el programa de particionat es reinicialitza, sense
> considerar que s'està al mig de l'edició de la taula de particions.

Efectivament !!! se'n va a Configura el RAID de programari.

> 5) Apreteu "Intro" sobre el menú del RAID. Us entra a configurar el RAID
> sense demanar advertir que s'hauria de salvar la taula de particions al
> disc. LA SALVA DIRECTAMENT (hi ha activitat de disc).
> Si feu "Vés enrere" comprovareu que ja no podeu desfer els canvis. La
> partició ha estat realment esborrada.

Confirmat !!!

> 6) Si ara AFEGIU una partició (per exemple de swap) a la zona esborrada,
> aleshores en retornar al menú principal queda seleccionada la nova
> partició creada (no pas el menú RAID), i si anem al RAID ens adverteix
> que hem de desar la taula de particions.

Confirmat !!!

> Espero haver estat suficientment detallat. A veure si així el podeu
> reproduir.
>
> Orestes

Ja som dos que ho podem reproduïr ...

Si fa falta puc especificar les caracterítiques de la meva plataforma ???