Re: Evaluacio de variables en bash

> Bones!
>
> Tinc un problema, i es que un script llegeix un fitxer de configuracio del
> tipus:

[...]

Primer de tot, una pregunta sobre el problema anterior:
Hi ha en bash alguna forma de fer una "evaluacio tardana" de les variables?
Vull dir que si es pot fer:

# per fitxer de configuracio
A=a
B=b
C=$A/$B

# per linia de comandes
A=aa

i el resultat sigui C=aa/b, es a dir, s'utilitzon els ultims valorrs a
l'hora d'avaluar una variable, o es que en bash nomes s'evaluen
inmediatament? aixo em solucionaria el problema anterior, doncs ara per ara,
primer miro les variables indicades per linia de comandes i despres, agafo
les del fitxer de configuracio _nomes_ si no s'han indicat per linia de
comandes

Be, doncs ara n'he detectat un altre de problemet....

En les variables que contenen mes d'una paraula, tinc VAR=foo, VAL="a b", i
al fer 'echo $foo' obtinc 'a' enlloc de 'a b'...

Una altre enigma per al mon del shell scripting... XD

ens llegim

--
Supergünstige DSL-Tarife + WLAN-Router für 0,- EUR*
Jetzt zu GMX wechseln und sparen http://www.gmx.net/de/go/dsl