Més sobre ... RAID1 ... boot+root ... Grub

El raid1 pita i bastant bé ...

Al que us comentava abans afegir-hi el fet que per agilitzar el show en el
cas que algun disc casqui no està de més reproduir l'entrada del menu-lst
pero canviant el root (hd0,4) per root (hd1,4), de pas reflectim el canvi
als titols i després desde la shell del grub fer:

> root (hd1,4)

> setup (hd1)

> root (hd0,4)

> setup (hd0)

> quit

Ara no esta de més de "simular" un accident i veure que passa ... això he
fet:

1r Apago la maquineta i desconecto l'alimentació del hda, engego i
funciona !!!

2n Torno a apagar la maquineta i ara conecto hda i desconecto
l'alimentació del hdc, torno a engegar ... i funciona !!!

3r Ara reconecto els dos discs i també funciona, cosa que era d'esperar,
però un cat /proc/mdstat em diu que algunes particions s'han quedat fora
dels dispositius raid.

4rt Amb mdadm /dev/mdX -a /dev/hdXY les vaig afegint i van
resincronitzant-se.

5é 20 minutets després de l'"accident" tot a tornat a la normalitat !!!

... i no és bonic ???