Re: SAI's per linux...

Sembla ser que els APC tenen fins i tot paquets de debian:

http://packages.debian.org/testing/admin/apcupsd
http://www2.apcupsd.com/
http://packages.debian.org/testing/doc/apcupsd-doc
http://packages.debian.org/testing/admin/apcd

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la