Re: SAI's per linux...

la part púrament elèctrica, la que te protegeix contra petades de corrent,
és independent del sistema operatiu. o sigui que qualsevol et serviria
en aquest sentit. el que passa és que els fabricants solen incloure uns
programes que te permeten gestionar i visualitzar el sai. gairebé tots els
sais solen dur una conexió per sèrie amb la que es comuniquen amb
l'ordinador i li passen les dades corresponents.

el que no et puc dir és quines marques es preocupen mes pels usuaris de
linux, no en tenc ni idea.

deuuu

calbasi, vares dir:

>hola,
>
>Em cal comprar un SAI per protegir l'ordinador i el router de les
>tempestes, etc. però no estic segur de si funciona independenment del SO
>o no (en una llista de pcgreen he vist que n'hi ha uns que els vene amb
>"software" i m'ha fet sospitar que potser necessiten interactuar amb
>l'ordinador, i no són simplement una mena de "barrera" estabilitzadora).
>Si és així, em podrieu recomanar SAI's (marques) que funcionin bé amb bé
>amb linux?
>
>Merci,
>
>Joan

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>