SAI's per linux...

hola,

Em cal comprar un SAI per protegir l'ordinador i el router de les
tempestes, etc. però no estic segur de si funciona independenment del SO
o no (en una llista de pcgreen he vist que n'hi ha uns que els vene amb
"software" i m'ha fet sospitar que potser necessiten interactuar amb
l'ordinador, i no són simplement una mena de "barrera" estabilitzadora).
Si és així, em podrieu recomanar SAI's (marques) que funcionin bé amb bé
amb linux?

Merci,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la