Re: Sessions X, mes preguntes

El sáb, 11-09-2004 a las 16:55, Ernest Adrogué escribió:
> * [11/09/04 15:46] Andreu_N:

> A veure si ens entenem:
>
>  startx			; inicia un servidor pel display :0
>  startx	-- :1		; inicia un servidor pel display :1
>  startx	-- :2		; inicia un servidor pel display :2
>  et cetera...
> Si fas 'startx' a seques quan ja tens un servidor funcionant et
> dirà que el display :0 ja està ocupat. "server already running
> for display 0".
>
> Això per una banda. Per altra banda: cada cop que executes un
> servidor X aquest obre un display (=pantalla) al primer lloc
> [...]

Perdoneu la meva ignorància. De tota manera el que volia preguntar era
si no hi ha alguna manera de no haver de dir-li el display; per a ke
siga més genèric, algo com startx -- newdisplay o nextdisplay, per tal
de poder-ho posar a l'inici d'un usuari.

Pot ser, sóc un poc pesat, però també m'agradaria saber com puc limitar
el numero d'accesos simultanis d'un usuari. Ja no sols a l'X, sinò també
als terminals de text.