Re: Sessions X, mes preguntes

* [11/09/04 15:46] Andreu_N:

> Si faig startx a seques o direccionat a un lloc ja ocupat m'ix açò:
>
> Fatal server error:
> Server is already active for display 0
>         If this server is no longer running, remove /tmp/.X0-lock
>         and start again.
>
> no busca el lloc lliure més proper.

A veure si ens entenem:

 startx			; inicia un servidor pel display :0
 startx	-- :1		; inicia un servidor pel display :1
 startx	-- :2		; inicia un servidor pel display :2
 et cetera...

Si fas 'startx' a seques quan ja tens un servidor funcionant et
dirà que el display :0 ja està ocupat. "server already running
for display 0".

Això per una banda. Per altra banda: cada cop que executes un
servidor X aquest obre un display (=pantalla) al primer lloc
buit que troba. A no ser que li diguis explícitament a on vols
el display, per exemple

 startx -- :1 vt12

obre el display :1 a la terminal número 12.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.