Re:

Hola
Primer que res, benvingut tant a la llista com a gnu/linux.... :) . Segon, suse es bona per novells, però no es en exces, millor posat una distribucio que no t'ho done tot fet, com pot ser Debian o altres.... El tema que planteges sobre la quantitat de servidors X, la questió no està en cap programa especific ni de Debian, ni de Suse... està en la configuració del gestor de finestres, per exemple, se que si empres el gdm pots anar a l'arxiu: /etc/gdm/gdm.conf hi trobaras una entrada com aquesta

# The maximum number of flexible X servers to run.
#FlexibleXServers=5

descomenta la segona linia, i si amb 5 entorns grafics per usuari no estas satisfet "imagine" (*) que es pot pujar el numero.... (*)

(*) que parlen els entesos de veritat en temes d'aquest estil.... ;-))

Per cert, si no vols tantes entrades de login tipus text, pots anar a /etc/inittab i comentar o descomentar les linees seguents:

# These are the standard console login getties in multiuser mode:
c1:12345:respawn:/sbin/agetty 38400 tty1 linux
c2:12345:respawn:/sbin/agetty 38400 tty2 linux
c3:12345:respawn:/sbin/agetty 38400 tty3 linux
c4:12345:respawn:/sbin/agetty 38400 tty4 linux
#c5:1235:respawn:/sbin/agetty 38400 tty5 linux
#c6:12345:respawn:/sbin/agetty 38400 tty6 linux
#c7:12345:respawn:/sbin/agetty 38400 tty8 linux
Aquest es un extracte del meu /etc/inittab, te comente que jo tinc 4 logins per texte i apartir de la F5 totes son (haurien) de login grafics... Diuen que les terminals virtuals q no empres només fan q gastar memoria ram ... per això vaig eliminar algunes d'elles.... falta q m'ho confirme algun savi :P

Au, bona sort i fins aviat!!

Laura

¿Amb Debian Sarge i Gnome, puc mantindre connectats dos (o més) usuaris al
mateix temps al servidor X? No sé com és a les altres dist., però a la SuSE
les 6 primeres F (F1, F2, etc..) són per a les consoles (açò és comú a totes
les distr., crec), i a partir de l'F7 són per als usuaris X, i en pot tindre
fins la 12. Crec que aquesta és l'única qüestió que em falta solventar per
decidir-me a instalar debian. També m'agradaria saber si aquesta funció depèn del kernel, el KDE, el Gnome,
del servidor X, o és autòctona del SuSE.

Gràcies per la vostra paciència.