Re: sistema de correu en xarxa casolana II

> sense ser un expert (ni molt menys, més aviat novato) pel que he anat
> entenent aquest temps que he estat recollint informació (no sé si va
> arribar el meu mail que comentava l'article sobre el tema al meu Blog de
> Badopi) i el que m'ha semblat entendre és:
> Fetchmail -> Només recull correu d'algun lloc, NO és un SERVIDOR de correu.
> La diferència és que quan algú t'envia un correu no arriba directament al
> teu servidor de casa sino que passa pel teu ISP i d'ALLÀ fetchmail el
> recull. Com a avantatges i inconvenients trobariem (moooolt per sobre i
> [...]
Res de rollo, és just el que necessitava. He llegit l'article de badopi, de
fet me l'he baixat junt amb tots els links a que apunta (tota informació és
poca...). Pel que crec deduir, per fer el que busco n'hi ha prou amb
fetchmail-procmail-spamassasin-clamav-client_de_correu; el que passa és que
posar en marxa, a més, un servidor de correu és un projecte temptador, i
t'assegura DIES (setmanes?) de distracció... o un bon divorci :-)
D'entrada triaré el camí difícil (és el que porta al cel, diuen, no?) i si no
m'en surto, aniré simplificant l'esquema. Just el contrari del que aconsella
la prudència, però què hi farem... ;-)
Si tinc èxit, ja ho posaré a la llista o ho comentaré al blog, així tornaré
l'ajut que he rebut de tothom (és l'esperit del software lliure, no?) si
mentrestant se t'acut alguna cosa que em pot ser útil per la tasca, estaré
molt agraït si m'ho expliques.
Començo doncs a "embrutar-me les mans"...
Salutacions i gràcies
Ricard