Re: sistema de correu en xarxa casolana II

On Wednesday 01 September 2004 03:07, Ricard wrote:

> Bé, en el router utilitzo wep-128 bits per wifi, que tinc entès que no està
> mal... lo de canviar la contrasenya segur que és una bona idea :-)
> Pel que fa a l'ethernet... és fàcil reventar un router?

 Si realment t'hi poses... no gaire (tècnicament, jo no ho sabria fer).
 Lo de canviar sa contressenya cada cinc o sis dies és _imperatiu_.
 Ara, si vols seguretat de veritat, Ipsec
 La pàgina definitiva:
 http://www.ipsec-howto.org/
 A Bulma i hi molta cosa, si no pregunta  a la llista de correu d'allà (que hi
ha molta gent que l'usa).
--
Pau Rul·lan Ferragut
GPG id  B0AB 1B0D FA8E 9295