Re: sistema de correu en xarxa casolana II

>  Amb petar vos referiu a crackejar? A conseguir entrar a la xarxa
> furtívament/sense permís? No és tant complicat com pareix, més si no basta
> monitorejar la xarxa i, amb qualsevol script o programa fet per això (que
> n'hi ha molts) conseguir escribar la clau.
>  La recomenació: tindràs un rendiment un poc menor, però posar un xifrat lo
> més fort que puguis i canviar la contresenya cada n dies (on n<=7).

Bé, en el router utilitzo wep-128 bits per wifi, que tinc entès que no està
mal... lo de canviar la contrasenya segur que és una bona idea :-)
Pel que fa a l'ethernet... és fàcil reventar un router?

I pel que fa a la llista de programes, encara em queden alguns dubtes.
Probablement utilitzaré fetchmail, clamAV i spamassasin, però encara dubto en
el sistema de correu. He vist molts tutorials que prescindeixen de servidors
POP-imap i smtp locals i limiten la cosa a fetchmail + procmail. Per altre
banda, també he vist (encara que sembla que per un ús més professional) que
s'utilitza servidor smtp, POP-imap, i de vegades també procmail junt amb
aquests. Això és el que no entenc: perquè de vegades amb procmail i de
vegades no? Algú em sap explicar les ventatges i inconvenients d'utilitzar
fetchmail + procmail en front a (servidors smtp, POP, imap) amb o sense
procmail? apart de la simplicitat d'administració i configuració, clar... Es
que els tutorials t'expliquen com muntar-ho, però no comparen els diferents
mètodes entre si.
Gàcies a tots, estic recollint un munt d'informació amb les vostres
sugerències. Encara no em decideixo però a "embrutar-me les mans" fins no
tenir clar quins programes utilitzar.
Ricard