Re: sistema de correu en xarxa casolana II

On Tuesday 31 August 2004 08:30, Francesc Guasch wrote:
> [...]
(snip)

> Jo fa molt que no veig un router petat, i potser per casa no et
> val la pena. Però pensa que el cost d'instal.lar un firewall linux
> és ridícul tenint en compte el que et pots estalviar. Amés de les
> bones estones que podràs passar jugant amb el tema.

 Amb petar vos referiu a crackejar? A conseguir entrar a la xarxa
furtívament/sense permís? No és tant complicat com pareix, més si no basta
monitorejar la xarxa i, amb qualsevol script o programa fet per això (que
n'hi ha molts) conseguir escribar la clau.
 La recomenació: tindràs un rendiment un poc menor, però posar un xifrat lo
més fort que puguis i canviar la contresenya cada n dies (on n<=7).

 Apa, esper haver sigut d'ajuda:

 P.D.: Millor usar pwgen per crear les contrassenyes.
--
Pau Rul·lan Ferragut
GPG id  B0AB 1B0D FA8E 9295