Assumpte: Re: ... per cert !!!
De:       Lluís Gras <serni@serni.net>
Data:     Wed, Agost 25, 2004 12:45 pm
A:        "MarC" <mvinyes@ac.upc.es>

a partir d'ara millor que continuis parlant de Xarnoppix per la llista

pq, sense intencio d'ofendre, crec que estas abusant de la llista de
debian per fer promo de la Xarnoppix...

vull dir que tots tenim projectes pero aquesta llista es de debian... 1

o 2 mails vale, pero ja en portes bastants...

ho diu un que s'apuntara a aquesta llista. imagina els que no hi estan

interessats...

Sorry !!!

De vegades un s'abstrau tan del que l'envolta que s'oblida d'algunes coses
nastant elementals.

De fet com que estic tota l'estona treballant amb Debian i al cap i a la
fi la xarnoppix no es altra cosa que una Debian ...

La justificacio es fluixeta , oi ???

No es repetira !!!

########################################

Tan sols em resta afegir-hi que no pretenc promocionar res de res, que no
hi trec cap benefici economic mes aviat em suposa un cost en fungibles
considerable i una colla d'hores que estic robant a la meva familia i a mi
mateix amb l'esperança que aquesta feina no es perdi i altres en puguin
treure profit.

Repassant la safata de sortida hi puc contabilitzar 14 trameses a la
llista de les quals 8 es poden considerar "promocio" si entenem com a tal
l'anunci de la versio 1.1, 1.2, 1.3 i la inminent 2.0 mes 2 missatges que
podria haver comprimit en un notificant la creacio d'una llista especifica
i l'adreça on accedir-hi.

Potser es excessiu ...