Re: Publiques disculpes i puntualitzacions ...

jo tampoc hi veig cap problema a que "promocionis" la teva(?) distribució
a la llista. el volum d'aquesta llista tampoc és tan gran com per
molestar. potser si que hi havia algun missatge que te podries haver
estalviat, però en general no hi veig el problema. de fet crec que hi ha
pocs llocs, apart d'aquesta llista on puguis (hauries de) trobar
recolçament tant tècnic com anímic per tirar un projecte així endevant.

jo em poso a la teva situació i crec que hauria fet el mateix.

fins ara

Lluís Gras, vares dir:

>No m'he adonat que el comentari del Marc anava a tota la llista i no tan
>sols a mi, per tant us reenvio el missatge de resposta donat que es un
>tema public.
>
>--------------------------- Missatge original
>---------------------------- Assumpte: Re: ... per cert !!!
>De:       Lluís Gras <serni@serni.net>
>Data:     Wed, Agost 25, 2004 12:45 pm
>A:        "MarC" <mvinyes@ac.upc.es>
>--

>pq, sense intencio d'ofendre, crec que estas abusant de la llista de
>debian per fer promo de la Xarnoppix...

> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>