Re: problemes amb els cdda

* [24/08/04 21:54] Lluís Forns Puigmartí:

<snip>

> mig:/home/boig# addgroup boig cdrom
> mig:/home/boig# addgroup boig audio
> mig:/home/boig#
>
> i al fitxer "fstab" hi tinc la següent linia:
> /dev/cdrom      /cdrom          iso9660 ro,user,noauto          0       0
>
> de fet tinc accés sense problemes als cds de dades.
>
> La sorpresa l'he tingut quan per casualitat ho he intentat fer com a
> "root" i ha funcionat!

Típic!

Pels CDs d'audio necessites permís de lectura (potser també
d'escriptura, no sé) pel dispositiu CD-ROM, no té res a veure amb
muntar CDs (el fitxer /etc/fstab).

ernest:~$ ll /dev/cdrom
lrwxr-xr-x    1 root     root            3 2004-02-15 00:53 /dev/cdrom -> hdc
ernest:~$ ll /dev/hdc
brw-rw----    1 root     disk      22,   0 2002-03-14 22:51 /dev/hdc

O sigui, ja saps què toca: addgroup boig disk

Salut,

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.