Re: problemes amb els cdda

i com és fa aixòs amb el xmms? el reproductor "de serie" del gnome no funciona... suposo k tinc el plugin ben posat pk apareix a la llista de plugins del xmms, però no sé com afegir el cd sense muntar-lo

En/na muzzol ha escrit:

els cd d'audio, igual que els dvds, no es munten per escoltar-los,
simplement li dius al reproductor que apunti al dispositiu (/dev/hdb)

prova a veure si amb el xmms i el plugin de cd te va be, però no intentis
muntar res.

Lluís Forns Puigmartí, vares dir:

fa dies que intentava que funcionés la unitat de cd-rom per poder escoltar cds de so i no hi havia manera; he mirat totes les configuracions del kernel, he afegit l'usuari al grup cdrom:

mig:/home/boig# addgroup boig cdrom
mig:/home/boig# addgroup boig audio
mig:/home/boig#

i al fitxer "fstab" hi tinc la següent linia:
/dev/cdrom      /cdrom          iso9660 ro,user,noauto          0       0

de fet tinc accés sense problemes als cds de dades.

La sorpresa l'he tingut quan per casualitat ho he intentat fer com a "root" i ha funcionat!

alguna idea de què manca configurar? ara que sé k no és problema de drivers ni res per l'estil.

moltes gràcies.

PD: per qualsevol dubte sobre l'explicació no dubteu a preguntar. Utilitzo sarge.