Re: problemes amb els cdda

On dt, 2004-08-24 at 21:54, Lluís Forns Puigmartí wrote:
> fa dies que intentava que funcionés la unitat de cd-rom per poder
> escoltar cds de so i no hi havia manera; he mirat totes les
> configuracions del kernel, he afegit l'usuari al grup cdrom:
>
> mig:/home/boig# addgroup boig cdrom
> mig:/home/boig# addgroup boig audio
> mig:/home/boig#
>
> i al fitxer "fstab" hi tinc la següent linia:
> /dev/cdrom      /cdrom          iso9660 ro,user,noauto          0       0
El /dev/cdrom on apunta? /dev/hdb ? /dev/hda ? /dev/hdc ? /dev/hdd ?
Suposo que tens un pc normal i corrent, vull dir que no serà ni un sparc
ni res d'això ...

> de fet tinc accés sense problemes als cds de dades.
Si tens access als cd's de dades n'has de tenir als cd's d'audio.
Has probat de fer-ho amb el cdcd -d /dev/hdX on X és la lletra de la
teva unitat ?
> La sorpresa l'he tingut quan per casualitat ho he intentat fer com a
> "root" i ha funcionat!
el que t'ha funcionat com a root ? la reproducció d'un cd d'audio ?

> alguna idea de què manca configurar? ara que sé k no és problema de
> drivers ni res per l'estil.
Penso que no et falta configurar res, però no ho sé.

> moltes gràcies.
A tu per llegir-me :)
> PD: per qualsevol dubte sobre l'explicació no dubteu a preguntar.
> Utilitzo sarge.
Quina release és sarge ? era estable oi ??