Portàtil i Debian

Hola a tothom!

En breu adquiriré un portàtil de la casa Acer, concretament el Aspire
2013 WLMI, serà el meu primer portàtil, quina il·lusió..., són molts
mesos d'estalvi, XD.

Bueno, a lo que anava, en quant caigui a les meves mans, el WXP Home que
porta preinstal·lat passarà a millor vida, i li posaré una Debian SID,
la meva pregunta és si algú te aquest mateix model de portàtil o ha
tingut alguna experiència amb ell i GNU/Linux, millor si es Debian, per
lo que he vist en Linux on Laptops i TuxMobil, lo problemàtic a l'hora
d'instal·lar és el módem, la tarjeta WiFi i la sortida VGA.

Gràcies a tots pels comentarios i/o respostes.

Salutacions.
--
   _______
  |\_____/|  Eduardo Bellido Bellido