Re: barra de títuls de les finestre

From: EML <coco@gabarro.org>
To: "David A." <linuxissexy@hotmail.com>,debian-user-catalan@lists.debian.org
Subject: Re: barra de títuls de les finestre
Date: Mon, 23 Aug 2004 19:10:28 +0200

On Mon, Aug 23, 2004 at 05:53:48PM +0200, David A. wrote:
> Bones,
>
> Últimament amb la meva debian sota les xfree amb els nous drivers de
> nvidia. Doncs no sé què passa que inicio les X i tot va bé i es veuen els
> marges i les barres de títuls de totes les finestres però passades unes
> hores... (normalment més de 10h) torno al pc i vec que totes les finestres > no tenen barres de títuls i per tant les finstres no es poden moure i això
> em passa amb el xfce4 i gnome (no he provat amb més, però suposo que
> passarà el mateix).

jo diria que és culpa del manegador de finestres, que deixa
d'executar-se per algun motiu.  Els drivers de nvidia no hi haurien de
tenir res a veure.

Quan et passa això, si tens alguna terminal oberta, pots fer "ps fax" per
veure si tens el manegador de finestres en execució.  Si no hi és,
llavors els pots executar directament des de la terminal.  Per exemple,
si fas servir el wmx, escriu a la línia d'ordres "wmx &".  A partir
d'aquí, podràs moure les teves finestres.

enric.

No ho he provat encara el què dius pq fa poc he reiniciat les X però com puc solucionar per què no hagi de posar wmx & cada dos per tres, ni que ja et dic, faig servir xfce4 i amb gnome també m'ha passat, i com que vaig veure que em passava amb xfce4 i gnome vaig pensar que seria algo més serio de la configuració i no pas del gestor de finestres pq clar, que passi amb un vale.. però amb 2?