barra de títuls de les finestre

Bones,

Últimament amb la meva debian sota les xfree amb els nous drivers de nvidia. Doncs no sé què passa que inicio les X i tot va bé i es veuen els marges i les barres de títuls de totes les finestres però passades unes hores... (normalment més de 10h) torno al pc i vec que totes les finestres no tenen barres de títuls i per tant les finstres no es poden moure i això em passa amb el xfce4 i gnome (no he provat amb més, però suposo que passarà el mateix). He provat de canviar els drivers d'nvidia i la configuració de les x (la veritat no m'imagino què podria ser de la configuració de les X ja que arranquen bé, però només fins unes hores) i la veritat.. he provat de tot i ja no sé què fer.. i la veritat es que cansa això d'haver de reiniciar les X cada 10h (quan reinicio les X es torna a posar bé les X i al cap de 10 h ja hi tornem a ser).
Algú sap què podria ser i com solventar aquest problema?

Moltes gràcies, Salut ^^

David

Un amor, una aventura, compañía para un viaje. Regístrate gratis en MSN Amor & Amistad. http://match.msn.es/