Re: dubtes gnome

* [20/08/04 08:56] Francesc Guasch:
> Quant entro a les X no em funciona el <>.
> Si faig el xmodmap els puc fer servir, peró la tecla de la cometa
> inversa no em funciona. Enlloc de la inversa m'escriu la normal,
> amb aixó m'és impossible programar desde X.
>
> Aquesta és la meva configuració del teclat:
>
> Section "InputDevice"
>         Identifier      "Generic Keyboard"
>         Driver          "keyboard"
>         Option          "CoreKeyboard"
>         Option          "XkbRules"      "xfree86"
>         Option          "XkbModel"      "pc105"
>         Option          "XkbLayout"     "es"
>         Option          "XkbVariant"    "nodeadkeys"
> [...]

Tot correcte, excepte l'última línia ("nodeadkeys"). Tal com ho tens
quan apretes un accent l'escriurà directament sense esperar la pròxima
tecla. Ara això no té a veure amb les tecles < i > que jo sàpiga.

Prova amb un gestor de finestres senzill, tipus fluxbox o windowmaker
(sense gnome) a veure si fa el mateix.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.