Re: dubtes gnome

On Mon, Aug 23, 2004 at 09:44:41AM +0200, Francesc Guasch wrote:
> [...]

A mi em passava exactament lo mateix.

> No havia executat cap castellanizar ni similar que recordi.
> He arribat al punt de desesperació tal que he formateixat i
> tornat a instal.lar debian. No tinc cap .Xmodmap al home.

No cal arrivar a aquests extrems home!

> Tot continua igual, no puc fer servir les tecles menor mayor,
> i si faig el xmodmap les tinc però llavors no tinc la cometa
> inversa. Ja no ser que més fer apart d'instal.lar redhat.

Jo ho vaig arreglar de la següent manera:

 1.- Obre la finestra de preferéncies del teclat al menú de
     preferencies de l'escriptori..
 2.- Ves a la pestanya de distribucions, afegeix la que et
     convingui, Spanish en el teu cas (i el meu).
 3.- Configura el model del teu teclat a la llista desplegable.
 4.- Tanca la finestra i surt i torna a entrar a la sessió
     (potser no cal, pero per si de cas...).

Ja em diras si t'ha funcionant o no.

Salutacions.

--