Re: dubtes gnome

Jordi Mallach wrote:
On Fri, Aug 20, 2004 at 08:56:11AM +0200, Francesc Guasch wrote:

Quant entro a les X no em funciona el <>.
Si faig el xmodmap els puc fer servir, peró la tecla de la cometa
inversa no em funciona. Enlloc de la inversa m'escriu la normal,
amb aixó m'és impossible programar desde X.

Ok. Si tens un fitxer .Xmodmap at teu home, lleva'l d'en mig. És
possible que hages executat el "castellanizar" aquest de l'infern?

No havia executat cap castellanizar ni similar que recordi.
He arribat al punt de desesperació tal que he formateixat i
tornat a instal.lar debian. No tinc cap .Xmodmap al home.

Tot continua igual, no puc fer servir les tecles menor mayor,
i si faig el xmodmap les tinc però llavors no tinc la cometa
inversa. Ja no ser que més fer apart d'instal.lar redhat.