critica (constructiva) Xarnoppix

ep, volia enviar-ho nomes al responsable de Xarnoppix pero he perdut el mail...

ja vaig dir en el seu moment que em sembla una iniciativa magnifica. crec que si tots els instituts, escoles colaboressin, es podria fer una distri cdlive dedicada a l'ensenyança primaria de qualitat que sigues una alternativa real a windows o un primer pas de la migracio i si lo teu funciona, pq no partir d'aquesta base?

ara be, m'he baixat el cd, i val a dir, que com la majoria de cdlives menys knoppix3.4, falla en el meu sistema (el meu ordinador es una mica raret pel q sembla...)

el meu sistema es:
processador: pentium IV
placa: asus p4p800
targeta: radeon 9200se
disc dur: SATA Seagate Barracuda 120Gb

i quan arranca, tot va be, faig clic en l'opcio normal i quan la barra de progres quasi esta al final em surt un error que no em dona temps a llegir, encara q si puc llegir entre mig, "radeon". Tema targeta grafica? La questio es que a partir d'aquest moment surt una llista infinita de numeros hexadecimals indesxifrables i la cosa es queda aixi...

d'altra banda, suggereixo que afegeixis algunes coses al cdlive i de pas, dire q em molaria tenir-ho a totes les cdlive :)

per detectar errors:
-crec que hauries de posar en el missatge de boot inicial un email o indicar el procediment per enviar bugs. -hauries d'habilitar una opcio d'arrencada pas per pas que permetes anar apuntant tots els missatges que surten abans d'un error i posar mes etiquetes, encara que nomes siguin de l'estil: etapa 1, etapa 2, etapa 3, per a poder indicar amb mes precisio on falla, sense haver de dominar molt del tema (pensa que aixi + gent podra informar-te dels bugs) -un cop arrencat el sistema, tb fora bo que el sistema guardes automaticament en un fitxer les especificacions del sistema i alguna mena de mode debug, per a que la gent pogues reportar els errors amb facilitat fent uns pocs clics (ja se sap que sino, li fa mandra a molta gent).

tema estetic (anecdotic pero ja se sap que molta gent es guia pels ulls nomes...): -les imatges que poses, semblen jpeg de qualitat molt baixa i que per tant tenen molta distorsio al voltant dels canvis bruscos de color. suggereixo que posis jpeg de mes qualitat o png's (si es possible), pq fa mal a la vista... en la resta tb haig de dir que l'estetica es millorable ;)

vinga, es una opinio sense cap pretensio, si algu veu q estic dient alguna bestiesa, aviseu-me!