Re: dubtes gnome

On Fri, Aug 20, 2004 at 08:56:11AM +0200, Francesc Guasch wrote:
> ho dius com si no cal que faci servir ALSA. Amb redhat no recordo
> haber-lo instal.lat, però sense no em va el sò.

Pots fer servir els mòduls d'OSS, també. O la compatibilitat d'OSS que
té ALSA. :)

> ostres, no se on vols dir que està aquesta configuració.

Executa el programa "gstreamer-properties" a veure.

> Ja he esborrat l'altre, de tota manera segueixo tenint problems
> greus amb el teclat.
>
> Quant entro a les X no em funciona el <>.
> Si faig el xmodmap els puc fer servir, peró la tecla de la cometa
> inversa no em funciona. Enlloc de la inversa m'escriu la normal,
> amb aixó m'és impossible programar desde X.

Ok. Si tens un fitxer .Xmodmap at teu home, lleva'l d'en mig. És
possible que hages executat el "castellanizar" aquest de l'infern?

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/