Re: dubtes gnome

On dc, 2004-08-18 at 11:40, Francesc Guasch wrote:

> grácies al Gerard i al Kitano per l'ajuda

> em segueix sense funcionar, ho he d'escriure a má.
> També he provat el dpkg-reconfigure que m'ha dit el Gerard.
> M'he assegurat de que el .xinitrc tingui permissos d'execució
> i ficant-li el path complert al xmodmap.

> Lo dels permissos té bona pinta, ja quasi está. De moment
> aconsegueixo pujar el volum des de el panell, peró no puc
> sentir res. Si executo alguna aplicació amb só es queda
> bloqueixada. Veig que el dispositiu el té el esd:
>
> lsof /dev/dsp0
> COMMAND  PID    USER   FD   TYPE DEVICE SIZE    NODE NAME
> [...]
Suposo que no serà això, però jo per pujar el volum utilitzo
l'aumix, és un programa per consola que controla els volums
dels dispositius, tot i que no crec que amb això solucionis res ...
Jo no en tinc ni idea ...
Probaria de mirar això de l'aumix i possar tots els volums al màxim, a
veure si va, però no ho sé, no n'estic segur, ni molt menys.
Marc