bona noticia pels usuaris de thunderbird!

ep! he descobert com fer obrir amb el navegador que volguem els links de thunderbird!

resumit:
nar a fitxer ~/.thunderbird/default/{elquesigui}/prefs.js
afegir les linies (o modificar-les si ja hi son):
user_pref("network.protocol-handler.app.http", "/usr/local/bin/mozz");
user_pref("network.protocol-handler.app.ftp", "/usr/local/bin/mozz");
user_pref("network.protocol-handler.app.https", "/usr/local/bin/mozz");
guardar

on jo poso "/usr/local/bin/mozz" cadascu pot posar el seu navegador preferit

pel que fa al meu script mozz que vaig enviar anteriorment per obrir el firefox més fàcilment, he decidit penjar-lo per nar-lo posant al dia de les correccions/millores que vaig fent: http://www.iespana.es/infogeneral_es/mozz
recordeu canviar el FIREFOX_PATH!!

la pàgina font de la meva troballa és: http://www.wlug.org.nz/MozillaThunderbirdNotes
és wiki, de manera que podeu millorar el procés allà mateix...

vinga, aixo es tot per avui

P.S.
a veure si entre tots nem polint els inconvenients del firefox...
quan pugui em posaré amb els plugins. desenvolupo pagines web i per mi firefox no serà vàlid fins que els usuaris MES_INUTILS puguin descarregar-se plugins amb dos clicks ben indicats...