Re: Gphoto2: Could not claim the USB device

> He obert Gtkam com a root (tot i que a la web de Gphoto diuen que millor
> no utilitzar el superusuari) i finalment m'ha funcionat i he pogut
> baixar les fotos.
>
> Ara el que no sé es si ha funcionat per què sí o per l'script d'en
> muzzol...  ;)

Dons el q et passa és cosa de permisos.

Si has d'executar com a root el gtkap o el gphoto com a root per a poder
agafar les fotos, és q l'script no t'ha anat :_ (O potser no has seguit
bé el passos...)

(És possible q no inguis el hotplug? no és necessari tenir-lo, i llavors
l'script segur q no et funcionaria)

Però la millor solució és la k et diu el muzzol, crear un grup usb,
canviar el grup dels dispositius usb, i afegir els ususaris q vols
permretre l'accès, al grup usb.

Sort!