Re: Gphoto2: Could not claim the USB device

muzzol, moltes gràcies i ets un fiera però... segueix donant els mateixos errors. :)

hauries de crear un grup usb (si no el tens ja) i afegir-hi els usuaris
que vulguis que puguin accedir a la càmera

fet

després crea aquest script:

creat

el deses com a usbcam al directori que he dit abans

fet

però res...

Una altra cosa que em passa pel cap és si tot usuari amb una càmara com la meva (un model ben popular) i un hotplug instal·lat ha de saber d'on treure un script per a que la cosa rutlli... :/

Quim