instal.lar català en debian

Hola, acabo d'instal.lar un debian i em surt tot
en anglès. He estat mirant de configurar el gnome
en català, però em deu faltar algun package.

Amb apt-cache, he buscat i instal.lat tot el que
s'assembla a "catala", però em segueix sense sortir
en les opcions dels "Languages" abans de fer el
login a les X. El gnome que tinc diria que és el 2.6
però quan ho miro amb el dpkg em diu Version 56.
( El gnome-panel sí que veig que és la 2.6 )

Buscant el google, el millor que he trobat ha estat
aquesta llista. Algú em pot donar alguna pista ?

Hi ha algun document on expliqui com començar a
insta.lar coses en català ? Gràcies