Re: java pluggin que no va...

Més sobre el java...

sembla que el java el dec tenir instal3lat, perquè si clico "java" a la
consola em surt la pàgina d'ajuda amb la llista de paràmetres de la
comanda...

A més he trobat algú per Internet que té un problema semblant al meu:

http://lists.debian.org/debian-testing/2002/03/msg00132.html

I també he descobert que el problema és el mateix amb el konkeror i amb
el mozilla. Concretament, si vaig amb el konqueror a qualsevol dels
apllets de java que hi ha la web de Sun:
http://java.sun.com/products/plugin/1.3.1_01a/demos/applets.html

em surt aquest missatge d'error:

alt="Your browser understands the <APPLET> tag but isn't running the
applet, for some reason." Your browser is completely ignoring the
<APPLET> tag!

No he rebut cap missatge d'ajuda... esteu tots de vacances? ningú en sap
res?

Fins ara,

Joan