Re: mldonkey m'atura la màquina

> Fa poc vaig instal.lar mldonkey a la meva Sarge, doncs n'havia sentit
> meravelles, amb Sancho com a front-end. La veritat és que de bon principi
> funciona força bé, baixa els fitxers ràpid i tal, però al cap d'algunes
> hores, s'ha esmorzat tota la memòria de l'equip fins el punt de deixar la
> màquina inutilitzable, i deixa de baixar fitxers, o ho fa molt lentament (és
> un pentium III a 450 i 128 de RAM, no és cap moto però en principi suficient;
> la Sarge hi corre bé, amb KDE com a escriptori) i se sent el disc dur
> [...]

Dons no m'hi he trobat, i l'he arrivat a posar a un p1 a 200. Prova de
limitar la cpu i la memoria ram de l'usuari que executa el mldonkey. Tb
mira't el nombre de connexions màxim que tens posat a l'arxiu de
conf(Com més conexions, més memoria usada) Pots fer-ho amb l'arxiu
/etc/security/limits.conf

Sort!