Xarnoppix 1.2 enllestida !!!

Bones !!!

Aprofitant que estava recent sortit del forn el nucli 2.4.27 he
actualitzat la  metadistro Xarnoppix a la versio 1.2.

Corregits alguns detalls tontos i afegit el programari noteedit, nucli
2.4.27 amb els afegitons del squashfs, bootsplash, supermount, ntfs write
support, kernel low latency i alguna coseta mes ... .

Podeu descarregar-la amb molta paciencia de ftp://ftp.serni.net/ProjecteTIC
i veure'n alguna captura actualitzada a http://fotos.serni.net/xarnoppix

Apa ... si algu la prova m'agradaria que em comentes que li sembla ...