Re: Guaita tu quina cosa mes curiosa ... amb el noteedit

> Bones !!!
>
> Tinc dos maquines amb gairebe el mateix programari i en una el noteedit no
> em vol ensenyar les icones del botonets de les notes i tal ...
>
> La veritat es que ja no se que mirar-me, he fet un dpkg --get-selections
> \* | grep install > paquets1.txt ... i paquets2.txt; els he passat pel
> kdiff3 i no n'he tret l'aigua clara.
>
> Algu em pot orientar una miqueta ???
>

> ... acies !!!

Em contesto jo mateix ... ;-)

Resulta que per avortar un pilo de missatges que sortien al executar
aplicacions del kde ... vegis:

kdecore (KIconLoader): WARNING: Icon directory /usr/share/icons/hicolor/
group 48x48/stock/data not valid.
kdecore (KIconLoader): WARNING: Icon directory /usr/share/icons/hicolor/
group 48x48/stock/form not valid.
kdecore (KIconLoader): WARNING: Icon directory /usr/share/icons/hicolor/
group 48x48/stock/image not valid.
kdecore (KIconLoader): WARNING: Icon directory /usr/share/icons/hicolor/

i evitar un .xsession-errors cada cop mes gran havia trobat preguntant al
tiet google que com a xapucilla es podia copiar
/usr/share/icons/hicolor/index.theme
/usr/share/icons/hicolor/index.desktop
i la veritat es que funcionava !!!

Pero llavors em quedava sense les icones del noteedit.

Finalment he vist que es un bug notificat desde fa dies i que per
estalviar-se la abundant informacio esmentada el millor es executar

kdebugdialog --fullmode

anar a l'area 264 kdecore (kiconloader) i posar els warnings a cap !!!

Apa bonanit !!!