Re: FSTAB i la mare que el va ...

* [11/08/04 10:27] MarC:
> jo la tinc muntada així:
> /dev/hde1 /winxp vfat rw,user,exec,codepage=850,umask=0 0 0

Jo ho tinc així:

/dev/hda2 /mnt vfat noauto,quiet,showexec,user 0 0

Ho sigui per muntar-la n'hi ha prou amb fer "mount /mnt". Qualsevol
usuari normal ho pot fer. Ara no sé si és amb permís d'escriptura o
no, però suposo que afegint "rw" ja n'hi hauria prou.

Aquesta línia només la mantinc com a record, perquè al meu disc dur
ja no hi ha cap altre sistema operatiu apart de Debian, i no m'he
mort ni m'ha passat res!

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh, Glue.